STARTSCHEMANGRUPPTRÄNINGBARNPRISER/ANMÄLANLEDAREFÖRENINGENFAQKONTAKTA OSS
JAG HAR SKADAT MIG PÅ ETT AV ERA PASS, VAD GÖR JAG?

Alla medlemmar i Gymmix Upplands-Bro är försäkrade vid olycksfall via Svenska

Gymnastikförbundet. Försäkringsbolaget heter Svedea. Skulle olyckan vara framme kan medlemmen få ersättning för skadan. Mer detaljerad information om vad som gäller finns på Gymnastikförbundets hemsida:

https://www.svedea.se/gruppforsakringar/gymnastik/skadeanmalan

Du som medlem gör din skadeanmälan själv genom att fylla i en blankett som du hittar via länken ovan alt får en blankett av ledare/värd på passet där skadan skedde. Anmälan ska undertecknas av ledare/värd som genomförde passet vid tillfället för olyckan.

FAQ - Svar på dina frågor
KONTAKT
HUR KONTAKTAR JAG ER?
TRÄNING
VAR HITTAR JAG SCHEMAT?
HUR BÖRJAR MAN TRÄNA HOS ER?
JAG HAR TRÄNAT MED ER TIDIGARE, MÅSTE JAG ANMÄLA MIG IGEN?
FAKTURA / BETALNING
HUR MYCKET KOSTAR DET ATT TRÄNA HOS ER?
JAG HAR ANMÄLT MIG FÖR ATT TRÄNA MED ER MEN JAG HAR INTE FÅTT MIN FAKTURA.
JAG HAR FÅTT EN FAKTURA MEN JAG VILL INTE TRÄNA HOS ER.
TERMINEN BÖRJAR OCH JAG HAR INTE HUNNIT BETALA ÄNNU.
HUR FÅR JAG MITT KORT OCH MINA TERMINSMÄRKEN?
HUR OFTA MÅSTE JAG BETALA MEDLEMSAVGIFT (100 KR)?
JAG HAR BETALAT TRÄNINGSKORT MEN ÅNGRAT MIG, KAN JAG FÅ PENGARNA TILLBAKA?
JAG HAR FRÅGOR OM MIN FAKTURA/BETALNING/ÅTERBETALNING - VART VÄNDER JAG MIG
SKADOR
JAG HAR SKADAT MIG PÅ ETT AV ERA PASS, VAD GÖR JAG?
Webbportalen producerad av Loominize Media 2018